Tukar Telefon Anda Dari Liabilit Kepada Aset Dengan Mudah

Thursday 28 February 2013

Usahawan Internet Yang Berjaya!


Kalau anda serius nak melibatkan diri dalam perniagan internet dan menjadi seorang usahawan internet yang berjaya, saya sarankan anda daftar diri dulu dengan Persatuan Usahawan Internet Malaysia (puim.my). Berbagai maklumat berguna boleh didapati di laman web ini untuk orang-orang yang ingin melibatkan diri dalam perniagaan internet dan menjadi usahawan internet seperti anda.

Antara perkhidmatan yang boleh didapati termasuklah perkhidmatan dan konsultasi berkenaan internet marketing yang merangkumi topik seperti emel marketing, salesletter, affiliate, Ebay dan dropshipping, blogging dan ebook.

"Knowledge Is Power ~ But Knowledge Without Practice Is Blind".  Pengetahuan itu amat penting, tetapi ianya tidak bermakna sekiranya tidak dilaksanakan.  Ini adalah merupakan kunci paling penting untuk menjamin kejayaan. Mereka yang berjaya adalah golongan yang tidak takut untuk ambil tindakan, tidak melengah-lengahkan tindakan.  Maka, sekiranya anda serius untuk menjadi usahawan internet, dapatkan ilmu dan pengetahuan yang sesuai dan terus ambil tindakan, jangan ditangguh-tangguhkan lagi. Lagi cepat anda ambil tindakan, lagi cepat anda akan capai impian anda.

http://www.clickinginternet.com/mesinjualaninternet

No comments:

Post a Comment